نقش لیزر در جراحی بینی:

هدف اصلی استفاده از این دو روش در جراحی زیبایی بینی جلوگیری از به مخاطره افتادن عملکرد بینی است. یعنی اگر عملکرد بینی بهتر نشود، دست کم باید وظایف خود را به خوبی قبل از جراحی زیبایی بینی انجام دهد. هرچند در بسیاری از جراحی های ظریف بینی استفاده از لیزر این مزیت را دارد که با خونریزی بسیار کمتری همراه است، در جراحی زیبایی بینی، لیزر نقش عمده ای در نتیجه ندارد و آنچه تعیین کننده نتیجه عمل زیبایی بینی است در دستان هنرمند پزشک نهفته است. اندوسکوپی بینی با فراهم کردن دید عالی، دسترسی به قسمت های عمقی تر جهت رفع مشکلات درونی بینی را تسهیل می کند.

آیا نوع بینی بر الگوی جراحی زیبایی بینی تأثیری دارد؟
تاثیر نوع بینی بر الگوی عمل زیبایی بینی: بعضی بینی ها به بینی گوشتی معروفند که مشخصه آنها سطح پهن با پوست ضخیم وبافت غضروفی کم است. روش اصلاح این گونه بینی ها با روش جراحی زیبایی بینی استخوانی متفاوت است. در جراحی بینی گوشتی یا بینی نوک پهن استفاده از روش های محکم تر کردن اسکلت بینی برای افزایش حمایت بافت های نرم بینی ضروری است و حتی جراحی این نوع بینی ها با استفاده از تکنیک های جدید با نتایج مطلوب همراه است.

پیش از عمل زیبایی بینی به چه نکاتی باید توجه داشت؟
رعایت نکات مهم پیش از عمل زیبایی بینی: – آسپرین وداروهای مشابه آن مانند بروفن دست کم دو هفته بیش از عمل نباید استفاده شوند زیرا تمایل به خونریزی را افزایش می دهند.

– درصورت سرما خوردگی ویروسی لازم است جراحی زیبایی بینی به مدت چند هفته به تعویق بیافتد.

آیا عمل جراحی پلاستیک بینی با درد همراه است؟
درد عمل جراحی پلاستیک بینی: برخلاف تصور عمل جراحی پلاستیک بینی با درد زیادی همراه نیست.

جراحی زیبایی بینی